Shop Mobile More Submit  Join Login
Krolowa by Sooblue Krolowa by Sooblue
Oczoplas mi nie wychodzi, wiec dam cos w ten desen. Mailo to byc poczatkowo moje nowe ID, ale nie wygladalo to najlepiej. 
Pomyslalam, ze byloby milo, zbyscie wiedzieli co mniej wiecej lubie. A nie mam ochoty umieszczac tego w ID (kobieta-lenistwo) to dam w formie arta. Kolorowanie tla-powtorna meczarnia ;_; A bylam zdegustowana kolorowaniem calosci, walnelam takie oto napisy ktore raz widzialam w jednej abstrakcji~
Ostatnio trzasnelam sobie taka fryzurke jak tu. Wygladalam mega ;o; Tylko szkoda, ze zaraz sie zniszczyla :C It's true 

Add a Comment:
 
:iconmisakinata:
MisakiNata Featured By Owner Apr 19, 2014  Hobbyist Traditional Artist
Śliczne :3 btw też lubię nightcore :D
Reply
:iconsooblue:
Sooblue Featured By Owner Apr 19, 2014  Hobbyist Traditional Artist
Dziekuje >U<
Super, ktos tez to lubi! Rlytear 
Reply
:iconmisakinata:
MisakiNata Featured By Owner Apr 19, 2014  Hobbyist Traditional Artist
koniec z samotnością :3 
Reply
:iconkatycherry:
KatyCherry Featured By Owner Mar 8, 2014  Hobbyist
Nightcore! Wreszcie ktoś, kto słucha cukru tak jak ja!
 Awesome Face, Doctor Style 
Reply
:iconsooblue:
Sooblue Featured By Owner Mar 8, 2014  Hobbyist Traditional Artist
To witam siostro! Tez sluchasz? Kurde, jak fajnie :iconlaplz:
Reply
:iconkatycherry:
KatyCherry Featured By Owner Mar 8, 2014  Hobbyist
Cóż... z mojego otoczenia niestety nikt nie słucha... Ale fajnie jest poznać kogoś, kto też się insteresuje Nightcore :3
Reply
:iconsooblue:
Sooblue Featured By Owner Mar 9, 2014  Hobbyist Traditional Artist
Z mojego otoczenia jagby ktokolwiek wiedzial co to jest to bylby cud XDDD
Niestety na moim zadupiu jak nie sluchasz polskiego rapu i Kwiatkowskiego to nie istniejesz ;-;
Lubie to i to bardzo! Wczesniej sluchalam jedynie zwyklych, popularnych piosenek nightcore, ale teraz bardziej polubilam op z anime i lepsze piosenki >u<
Reply
:iconpokrzyva:
pokrzyva Featured By Owner Mar 1, 2014  Student Digital Artist
Włosy ma fajne :)
Reply
:iconsooblue:
Sooblue Featured By Owner Mar 2, 2014  Hobbyist Traditional Artist
Dziekuje ^^
Reply
:iconflomixi:
Flomixi Featured By Owner Feb 1, 2014  Hobbyist Traditional Artist
Suuper ^^
Reply
:iconsooblue:
Sooblue Featured By Owner Feb 3, 2014  Hobbyist Traditional Artist
Danke ^^
Reply
:iconremainfaithful:
REMAINfaithful Featured By Owner Feb 1, 2014  Hobbyist Traditional Artist
Royality /)030(\
Reply
:iconsooblue:
Sooblue Featured By Owner Feb 3, 2014  Hobbyist Traditional Artist
Mam uwazac to za komplement? XDDD
Reply
:iconremainfaithful:
REMAINfaithful Featured By Owner Feb 4, 2014  Hobbyist Traditional Artist
Tak =U=
Reply
:iconsooblue:
Sooblue Featured By Owner Feb 4, 2014  Hobbyist Traditional Artist
To milo >^<
Reply
:iconzunihorrendus:
ZuniHorrendus Featured By Owner Jan 31, 2014  Hobbyist Traditional Artist
No całkiem fajny pomysł! Ciekawe przedstawienie!
Reply
:iconsooblue:
Sooblue Featured By Owner Feb 1, 2014  Hobbyist Traditional Artist
Dziekuje slicznie :dummy:
Reply
:iconpatipati225:
PatiPati225 Featured By Owner Jan 31, 2014  Hobbyist Traditional Artist
Przepraszam, ale jest za zimno i jestem zbyt leniwa żeby dokładnie ocenić, więc powiem po prostu że jest świetne <33
Reply
:iconsooblue:
Sooblue Featured By Owner Jan 31, 2014  Hobbyist Traditional Artist
Oj u mnie wieje jak cholera wiec sie nie dziwie ;_;
Danke <3
Reply
:iconpatipati225:
PatiPati225 Featured By Owner Feb 1, 2014  Hobbyist Traditional Artist
Spocziksy <3
Reply
:iconpatelka-eli:
patelka-Eli Featured By Owner Jan 31, 2014  Hobbyist
Ojaciesz, jakie fajne. 
Super włosy, super twarz. Kocham je. ;A; Ubranie również fajne i w ogóle bardzo mi się podoba. >A<
Tylko mam jakieś wrażenie, że na tym rysunku jesteś coś wygięta do tyłu. I coś mi w dłoni nie pasuje. Chyba kciuk jest za wysoko. Z podkreśleniem na chyba.  
I powiem, że tło przypadło mi do gustu. Jest takie wprost cudowne. >www<
Reply
:iconsooblue:
Sooblue Featured By Owner Jan 31, 2014  Hobbyist Traditional Artist
Aww~ Dziekuje~ Fajnie, ze sie podoba :'D
Reply
:iconlaluch:
Laluch Featured By Owner Jan 30, 2014
dzisiaj koleżanka (i dzisiaj też dowiedziałam się, że ogląda anime XDD) śpiewała mi tą piosenkę z OP XD (bo to 'yohohoho~' jest z OP, nie? ;-;
ale pomysł i wykonanie mega >W<
Reply
:iconsooblue:
Sooblue Featured By Owner Jan 30, 2014  Hobbyist Traditional Artist
Masz na mysli Bink's sake? Tag, to z OP XDDDDDD YOHOHOHOHOHO
Dziekowac X3
Reply
:iconlaluch:
Laluch Featured By Owner Jan 30, 2014
o, właśnie to XDD
nie ma za co~~ .3.
Reply
:iconsooblue:
Sooblue Featured By Owner Jan 31, 2014  Hobbyist Traditional Artist
Czy jak to leci XDDDD
Reply
:iconsooblue:
Sooblue Featured By Owner Jan 31, 2014  Hobbyist Traditional Artist
Teraz chodzi mi po glowie XDD ''Bink's sake sakewo~'' XDDDDD

Reply
:iconlaluch:
Laluch Featured By Owner Jan 31, 2014
ja pamiętam tylko 'sayonara' z tamtego tekstu XDD
Reply
:iconsooblue:
Sooblue Featured By Owner Jan 31, 2014  Hobbyist Traditional Artist
Dobre i to! XDDD
Reply
:iconlaluch:
Laluch Featured By Owner Jan 31, 2014
w sumie... XDD
Reply
:iconxtora:
xTora Featured By Owner Jan 30, 2014  Hobbyist Digital Artist
one piece ~ nightcore ~ soul eater ~
Pięknie :3 Mina prze genialna xD
Reply
:iconsooblue:
Sooblue Featured By Owner Jan 30, 2014  Hobbyist Traditional Artist
Hehe XD Dzieki XD :heart:
Reply
:iconfunnyfranky:
funnyFranky Featured By Owner Jan 30, 2014
XD Ślicznie :) Fajna minka :D
Reply
:iconsooblue:
Sooblue Featured By Owner Jan 30, 2014  Hobbyist Traditional Artist
Dziekuje :heart:
Reply
:iconflowmelly:
flowmelly Featured By Owner Jan 30, 2014  Hobbyist Traditional Artist
Ahyaa, ale śliczne >w<
Reply
:iconsooblue:
Sooblue Featured By Owner Jan 30, 2014  Hobbyist Traditional Artist
Dziekowatki >u<
Reply
:iconvfaceliiv:
vFaceliiv Featured By Owner Jan 29, 2014
Suodkie ;o; Genialne ^^ :'D
Reply
:iconsooblue:
Sooblue Featured By Owner Jan 29, 2014  Hobbyist Traditional Artist
Danke~!
Reply
:iconblody1234:
Blody1234 Featured By Owner Jan 29, 2014  Hobbyist Digital Artist
NIGHTCORE RZONDZI ;_;!!!
ładnie kolorujesz =3= jakich kredałkuf urzywasz .o. ?
mmm :3 Tat koszulga XD
Reply
:iconsooblue:
Sooblue Featured By Owner Jan 29, 2014  Hobbyist Traditional Artist
TAG! TY TO MASZ DOPIERO GUST! ;W;
Danke, napisane nizej XD ''Bryunzeel'' C:
Swietna, nie? XD
Reply
:iconblody1234:
Blody1234 Featured By Owner Jan 30, 2014  Hobbyist Digital Artist
JA WIEM ;3;!
owo ;3;
KUP MI ;_; ja se zbieram na taką z napisem 'tu kiedyś będą cycki'.
Reply
:iconsooblue:
Sooblue Featured By Owner Jan 31, 2014  Hobbyist Traditional Artist
YAY! O3O
Dobra ;_; Zbieramy razem \;_;/
Reply
:iconblody1234:
Blody1234 Featured By Owner Feb 2, 2014  Hobbyist Digital Artist
YUP! \(^o^)/
Reply
:iconbanditpercy:
BanditPercy Featured By Owner Jan 29, 2014
Ta koszulka XD
Reply
:iconsooblue:
Sooblue Featured By Owner Jan 29, 2014  Hobbyist Traditional Artist
Chcialabym taka posiadac  XD :heart:
Reply
:iconmajwilk:
MajWilk Featured By Owner Jan 29, 2014
Super!
Takie pytanko - jakich kredek używasz? Pewnie cię już o to pytałam, ale kolorki są ekstra :)
Reply
:iconsooblue:
Sooblue Featured By Owner Jan 29, 2014  Hobbyist Traditional Artist
Dzieki ^^
Zazwyczaj uzywam ''Bruynzeel'' :3
Reply
:iconmajwilk:
MajWilk Featured By Owner Jan 29, 2014
Dzięki :)
Reply
:iconsooblue:
Sooblue Featured By Owner Jan 29, 2014  Hobbyist Traditional Artist
Prosze ^u^
Reply
:iconpartyzant18:
Partyzant18 Featured By Owner Jan 29, 2014  Hobbyist Traditional Artist
Trybaeksperymetygalwanistyczne!!!
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
January 29, 2014
Image Size
2.1 MB
Resolution
1032×1213
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
833
Favourites
47 (who?)
Comments
60
Downloads
1
×